Continut si drepturi de autor
Continutul si designul site-ului apartin firmei LR Grafica Publicitara si Web Design reprezentata de Intreprindere Individuala Rosoga D.P. Aurelian Liviu si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu se pot reproduce materialele afisate pe site (liviurosoga.ro) fara a detine o permisiune scrisa din partea noastra. Furtul sau imprumutarea fara aprobare a portofoliului de lucrari se pedepsete conform LEGII nr.8 din 14 martie 1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe. Mentionam ca toti termenii si toate conditiile specificate pe aceasta pagina nu sunt discutabile sau negociabile. Conform legii ne asumam dreptul de a selecta clientela.
Termeni si conditii in cazul prestarii serviciilor de concepere grafica Logo Design (branding). Acesti termini si aceste conditi se aplica pentru pachetele de Logo Design Profesional (Logo Starter , Identity PRO, MODERNIZARE/UPGRADE LOGO, VECTORIZARE LOGO)
Plasarea comenzilor se poate face doar prin completarea formularului de comanda in forma fizica sau prin completarea unui formular online direct pe www.liviurosoga.ro alegand serviciul dorit. Deasemenea formularul de comanda se poate solicita si prin email in format .pdf iar apoi retrimis catre noi completat si cu semnatura clientului. Pentru inceperea efectiva a comenzii, pe langa formularul de comanda completat este necesara dovada platii complete sau a avansului de 50% din valoarea totala a comenzii. In cazul in care comanda nu a fost platita integral, in momentul in care lucrarea este finalizata si aprobata astfel de catre client, este obligatorie plata celeilalte parti a sumei datorate. Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela si de a refuza comenzi ce depasesc o anume complexitate sau in cazul in care suntem prea aglomerati.
METODE DE PLATA
Plata pentru serviciile LR Grafica Publicitara se poate face prin transfer bancar in contul Banca Transilvania pe numele ROSOGA D.P. AURELIAN LIVIU cu Contul IBAN : RO51BTRLRONCRT0CE2862401
Metode alternative de plata : Cash, REVOLUT (nr tel : 0763690437) | Paypal : liviurosoga@gmail.com
POLITICA DE RETURNARE A BANILOR
Echipa LR Grafica Publicitara si Web Design face toate eforturile de a explica si detalia cu cele mai mici amanunte procesul de cumparare al unui logo design, in aceleasi timp poate fi verificat gradul de calitate al proiectelor noastre vizitand potofoliul nostru de lucrari afisat pe site-ul www.liviurosoga.ro Acestea fiind spuse oferim restituirea banilor doar in cazul de nerespectare a timpului de executie stabilit, sau in cazul incalcarii definitiei de autenticitate prezentate in acest document.
ATENTIE : Odata completat formularul de comanda cu anumite cerinte si specificatii, pe tot parcursul desfasurarii comenzii se vor respecta acele idei si linii design. Se pot adauga anumite detalii si elemente in plus, pe parcurs, dar in linii mari se vor pastra aceleasi idei si specificatii oferite de catre client la inceputul colaborarii. Schimbarile majore din mers, ale gusturilor si prefintelor nu sunt acceptate.
CLIENTUL BENEFICIAZA DE CONSULTANTA GRATUITA
In vederea alegerii stilului de design dorit si a manierei de executie precum si de suport in privinta tiparirii logo-ului pe diverse suprafete, clientul beneficiaza de suportul nostru.
Finalul comenzii este marcat de completarea „procesului verbal de predare/primire” si reprezinta momentul in care clientul se hotaraste asupra unui concept de desen (construit pe descrierea exacta oferita de acesta), solicita toate finisarile disponibile in pachetul oferit si ii sunt executate toate specificatiile din pachetul comandat, deasemenea comanda este considerata finalizata cand plata este achitata integral. La final clientul primeste: factura fiscala, declaratia de autenticitate si de transfer al drepurilor, copie dupa procesul de predare/primire, fisierele vectoriale alaturi de fonturi.
FONTURILE DE TEXT FOLOSITE
Fonturile de text folosite in conceperea logo-urilor in cazul celor doua pachete (Logo Starter si Identity PRO) sunt gratuite (licenta de utiizare free) si descarcate de pe site-ul www.fontsquirrel.com sau sunt cele ce vin cu sistemul de operare Windows 10 Pro. In cazul in care se solicita fonturi care nu se regasesc in lista de fonturi gratuite, se vor percepe costuri suplimentare pentru achizitionarea fontului dorit.
REVIZIILE LOGO-URILOR
Definitie : Cand spunem revizuire la logo-ul selectat ne referim la imbunatatirile si finisarile aduse la un concept de logo preferat de catre client. Acestea sunt limitate si se aplica doar in momentul in care clientul se hotaraste asupra unui concept si il considera ca fiind cel cu care va merge mai departe. Dupa semnarea procesului verbal de primire aceste revizii nu se mai aplica, considerandu-se astfel proiectul incheiat. Modificarile solicitate dupa incheierea proiectului vor fi taxate in functie de complexitatea solicitarii, dar in mod normal modificarea este taxata cu 50 de lei.
PREDAREA LOGO-ULUI
Fisierele logo-ului concretizat, in functie de dimensiunea acestora se vor trimite in termen de 24 de ore de la finalizarea proiectului si achitarea integrala a sumei datorate. Fisierele se vor trimit pe email-ul clientului, sau utilizand wetransfer.com, intr-o arhiva ce va contine fisiere cu urmatoarele externsii: eps,ai, cdr si un png transparent (rezolutie mare) pentru potrivire ideala atat pentru fundal inchis cat si pentru deschis.
DECLARATIA DE AUTENTICITATE SI DE TRANSFER AL DREPTURILOR DE AUTOR
Se va elibera imediat dupa finalizarea lucrarilor si achitarea integrala a platii, iar aceasta garanteaza originalitatea desenului (logo-ului). In baza acestei declaratii, clientului i se vor transfera toate drepturile de utilizare alaturi de logo-ul in format vectorial (cdr, eps, ai). Clientul are obligatia de a furniza informatii complete despre proiect. Termenul de executie este relativ si este direct proportional cu complexitatea proiectului.
Prin autenticitate intelegem ca logo-ul (design-ul) nu se regaseste mai mult de 30% in alt loc atat online cat si fizic. Fiecare desen este realizat de catre un grafician profesionist care in functie de cerintele dumneavoastra deseneaza in format digital vectorial un logo care sa reprezinte cu succes firma dumneavoastra si sa fie usor de imprimat pe diverse suprafete, atat color cat si alb negru. In cazul in care regula de autenticitate este incalcata, clientului i se va restitui intreaga suma platita.
In cele ce urmeaza prezentam in detaliu ce servicii sunt prestate in cazul fiecarui pachet in suma listata in aceasta oferta si pe site, mentionand ca tot ce este solicitat de catre client si nu se regaseste in urmatoarele specificatii este taxat conform complexitatii cerintei.
Pachet LOGO DESIGN STARTER
In cazul pachetului “LOGO STARTER” pentru suma de 100 EURO sunt garantate urmatoarele :
- Se ofera 3 Concepte distincte de logo design profesional, concepute in urma cerintelor clientului iar conceptele pot fi desenate in oricare dintre stilurile oferite de pachet.
- Varianta alb-negru a logo-ului,
- 6 Stiluri diferite de desenare a logo-ului (Standard, Intergrat, Stampila, Just Letters,Symbol, 3D Logo.)
- Toate variantele de logo sunt in format VECTORIAL exportate in fisiere (.eps, .cdr, .ai, svg)
- Posibilitatea de a efectua 5 revizii la conceptul selectat ca fiind cel potrivit, In cazul in care sunt epuizate revizuirile oferite de pachet se pot adauga contracost – 50 de lei / interventie de revizuire
- Multiple variante de pozitionare al logo-ului.
- Utilizarea a 3 tipuri de fonturi gratuite cu tematica potrivita in diverse combinatii si pozitionari.
- Autenticitatea garantata,
- Conceperea logo-ului in asa fel incat sa se potriveasca atat aplicat pe fundal deschis cat si pe fundal inchis.
- Oferim simulare realistica mock-up pe diverse suprafete (carte de vizita, caseta luminoasa, masina) pentru o privire de ansamblu
- Oferim asistenta gratuita in privinta printarii logo-ului pe eventuale materiale publicitare
- Numarul de designeri ce se ocupa de proiect : 1
- Optiuni Extra : 15 euro Varianta de stampila la logo-ul ales.
Durata de executie obisnuita pentru acest pachet ,in conditiile unei comunicari bune designer-client, este de 2-4 zile lucratoare dar se poate ajunge si la 6 zile daca este perioada aglomerata
Beneficii/Rezultat final : In urma optarii pentru pachetul de logo design : “Logo Starter” veti detine un logo profesional, sugestiv si ingenios, creat de un profesionist dupa cerintele si descrierea dumneavoastra. Un logo autentic si complet cu multiple utilitati si posibilitati de print pe orice material publicitar.
Pachet LOGO DESIGN Identity PRO
In cazul pachetului “Identity PRO” pentru suma de 155 EURO sunt garantate urmatoarele :
- Se ofera 6 concepte distincte de logo design profesional, concepute in urma cerintelor clientului, iar conceptele pot fi desenate in oricare dintre stilurile oferite in pachet.
- Varianta alb-negru a logo-ului,
- Adaptarea logo-ului ales pentru stampila fizica.
- 7 Stiluri diferite de desenare a logo-ului (Standard, Intergrat, Stampila, Just Letters, 3D Logo, Symbol, Mascota.)
- Toate variantele de logo sunt in format VECTORIAL exportate in fisiere (.eps, .cdr, .ai, svg)
- Posibilitatea de a solicita 7 revizii ale conceptului de logo ales. Aceast serviciu se anuleaza in momentul in care clientul confirma faza finala a logo-ului. Aceasta optiune se anuleaza in momentul in care clientul confirma faza finala a logo-ului.In cazul in care sunt epuizate revizuirile oferite de pachet se pot adauga contracost –50 de lei / interventie de revizuire
- Multiple variante de pozitionare a logo-ului.
- Utilizarea a 5 tipuri de fonturi gratuite cu tematica potrivita in diverse combinatii si pozitionari.
- Autenticitatea garantata,
- Conceperea logo-ului in asa fel incat sa se potriveasca atat pe fundal deschis cat si pe fundal inchis.
- Oferim simulare realistica mock-up pe diverse suprafete (carte de vizita, caseta luminoasa, masina) pentru o privire de ansamblu
- Numarul de designeri ce se ocupa de proiect : 2
- Oferim asistenta gratuita in privinta printarii logo-ului pe eventuale materiale publicitare
Durata de executie obisnuita pentru acest pachet in conditiile unei comunicari bune designer-client este de 2-6 zile lucratoare dar se poate ajunge si la 8 zile daca este perioada aglomerata.
Beneficii/Rezultat final : Pachetul “Identity PRO” ofera siguranta unui logo complet, conceput de o echipa creativa formata din 2 graficieni cu experienta, ce urmeaza cerintele clientului cu strictete dar in acelasi timp vin si cu idei noi. Cele 6 concepte diferite de desen creaza o diversitate in alegerea variantei potrivite. Pentru a completa acest pachet generos se ofera si o varianta a logo-ului adaptata pentru a fi folosita pentru stampila fizica, atat de mult folosita intr-o firma..
Pachet Modernizare / Upgrade Logo
In cazul pachetului “Modernizare Logo” in suma de 80 EURO / LOGO sunt garantate urmatoarele :
Acest pachet presupune redesenarea intr-o forma mai moderna a logo-ului vechi. Un UPGRADE actual al logo-ului dumneavoastra deja cunoscut dar neactualizat. Ideal atunci cand doriti sa pastrati un concept/idee dar in acelasi timp sa ii oferiti si un aspect mai FRESH. Nu este neaparata nevoie sa aveti deja un format vectorial, este suficient sa ne trimiteti un scan sau o imagine pe cat posibil sa vizibila si vom lucra pe aceasta. Este loc de imbunatatiri atat in privinta aspectului general al logo-ului, cat si al culorilor sau al textului. In final se vor trimite fisiere in format vectorial sau alte formate la cerere. Durata de executie obisnuita pentru acest pachet este de 2-4 zile lucratoare
Clientul declara pe propria raspundere ca este detinatorul cu drepturi depline de utilizare a logo-ului oferit catre modernizare. Best Logo Romania remixeaza si perfectioneaza un logo folosind programe profesionale precum (Corel Draw 2021). Logo-ul clientului trebuie sa fie deja proprietatea lui legala in momentul plasarii comenzii si incarcarii fisierelor in serverele noastre.
Beneficii/Rezultat final : Destinat celor ce detin deja un logo si doresc o improspatare a acestuia. Celor care au inregistrat la OSIM deja logo-ul dar vor o schimbare. Fie ca este un design mai vechi sau efectiv de la inceput nu a fost chiar potrivit, pachetul nostru de modernizare este solutia pentru a oferi o stralucire si un aspect curat si modern intr-un format vectorial util in orice context de imprimare publicitara.
Pachet Vectorizare Logo
In cazul pachetului “Vectorizare Logo” pentru suma de 50 EURO/LOGO sunt garantate urmatoarele : Reproducerea intocmai a logo-ului (siglei) in format vectorial utilizand programe specializate.*** Prin “reproducere intocmai” intelegem ca produsul final sa fie intre 85-100% asemanator modelului trimis de dvs. spre vectorizare.*** Acest pachet de design se adreseaza firmelor care au pierdut formatul in care a fost creat logo-ul initial, sau cele ce au decat logo-ul scanat sau in rezolutie slaba si doresc o utilitate completa acestuia fara sa ii schimbe structura si aspectul. Se aplica identificarea tipului de font folosit pentru scrierea textului din design. Durata de executie obisnuita pentru acest pachet este de 1-2 zile lucratoare dar se poate ajunge si la 4 zile daca este perioada aglomerata.
Clientul declara pe propria raspundere ca este detinatorul cu drepturi depline de utilizare a logo-ului oferit catre vectorizare. Echipa LR doar reproduce folosind programe profesionale precum (Corel Draw 2021) Logo-ul clientului trebuie sa fie deja proprietatea lui legala in momentul plasarii comenzii si incarcarii fisierelor in serverele noastre. Nu detinem si nu oferim drepturi de creatie asupra nici unui logo vectorizat.
ATENTIE : cu cat este mai clar si mai vizibil materialul oferit in scopul vectorizarii cu atat rezultatul va fi mai bun.
Beneficii/Rezultat final : Puteti sa va folositi de intregul potential al logo-ului firmei dvs. Avand posibilitatea de imprimare a acestuia pe orice material si la orice dimensiune fara pierdere de calitate. La toate acestea se adauga si posibilitatea de a schimba orice culoare inclusa in logo. Vectorizarea aduce dupa sine multe beneficii precum optiunea de a exporta logo-ul in orice format grafic dorit.
Servicii optionale
Aceste servicii se pot cumpara separat in caz de nu sunt incluse in pachetul preferat.
Stampila – 15 euro / adaptarea logo-ului in format dedicat stampilei
Favicon – 10 euro pentru adaptarea logo-ului in format dedicat favicon
Design poza de profil si coperta Facebook – 50 euro
Model carte de vizita doar o fata – 15 euro
Model carte de vizita fata/verso – 20 euro
In incheierea proiectului, atat prestatorul cat si clientul are obligatia de a semna procesul verbal de predare-primire pentru a marca finalizarea serviciilor solicitate prin comanda.
Termeni si conditii in cazul prestarii serviciilor de creare si adminsitrare Website Profesional (SITE PREZENTARE, MAGAZIN ONLINE)
Plasarea comenzilor se poate face doar prin completarea formularului de comanda in forma fizica sau prin completarea online direct pe www.liviurosoga.ro/oferte-web-design Deasemenea formularul de comanda se poate solicita si prin mail in format .pdf iar apoi retrimis catre noi completat si cu semnatura clientului. Documentele care vor insoti formularul de comanda sunt: Contractul aferent serviciului de web design si factura proforma pentru avans .Finalul proiectului va fi marcat prin efectuarea platii complete a sumei datorate si completarea procesului verbal de predare/primire. Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela si de a refuza comenzi ce depasesc o anume complexitate sau in cazul in care suntem prea aglomerati.
CLIENTUL BENEFICIAZA DE CONSULTANTA GRATUITA in vederea construirii site-ului dorit.
Domeniul si gazduirea site-ului nu sunt incluse in nici unul din pachetele de web design oferite. Domeniul site-ului se alege de catre client in functie de disponibilitatea denumirii in sistemul de inregistrari ROTLD si este achitat tot de acesta. Oferim consultanta gratuita in vederea alegerii domeniului potrivit nevoilor dumneavoastra. Gazduirea fisierelor site-ului se va face provizoriu pe o perioada de maxim o luna, urmand ca dupa expirarea acestei perioade sa i se trimita clientului o arhiva cu fisierele site-ului pentru o eventuala mutare sau posibilitatea de a continua cu noi, platind o taxa anuala de gazduire.
Toate site-urile pe care le realizam, fie ca sunt site-uri de prezentare sau magazine online sunt executate pe platforma WordPress utilizand module(pluginuri) gratuite. In suma perceputa in ambele cazuri de website este inclusa o tema(sablon) de wordpress gratuita . In caz de se doreste o anume tema/sablon se va plati in plus valoarea acesteia. Toate temele pe care le cumparam si le prezentam clientilor sunt achizionate de pe www.themeforest.net oferindu-ne astfel un grad ridicat de siguranta. Nivelul de personalizare a site-ului depinde de fiecare tema in parte. Ex : culoarea si pozitia unor elemente poate fi schimbata in anumite cazuri iar in alte contexte aceastea este fixa. Tocmai de aceea este foarte important sa fie aleasa tema potrivita de la inceput.
In cele ce urmeaza prezentam in detaliu ce servicii sunt prestate in cazul fiecarui pachet in suma listata in aceasta oferta si pe site, mentionand ca tot ce este solicitat de catre client si nu se regaseste in urmatoarele specificatii este taxat conform complexitatii cerintei.
In cazul pachetului “Site de Prezentare” in suma de 2000 RON sunt garantate urmatoarele specificatii :
- Personalizarea unei teme Wordpress responsive gratuite cu child.
- Structurarea meniului principal, a footerului si crearea paginilor necesare (aprox 10-15 pagini)
- Prelucrarea imaginilor primite de la client in vederea potrivirii lor in site.
- Incarcarea si aranjarea corespunzatoare a logo-ului pe pozitie si de instalare a faviconului.
- Elaborarea unui carusel slider de 1-4 slide-uri pentru prima pagina.
- Conceperea de formulare de contact si comanda pentru extragerea de informatii si comenzi.
- Galerie foto/portofoliu de prezentare lucrari.
- Blog integrat.
- Instalarea unui modul de “call now” present pe fiecare pagina (doar pe varianta mobile)
- Integrare retele de socializare (facebook,linkedin,etc),
- Aplicatie de protectie impotriva atacurilor cibernetice Wordfence,
- Aplicatie de Live Chat.(facebook messenger sau tawk)
- Instalarea de aplicatie pop-up pentru politica de confidentialitate (cookies), pregatirea site-ului pentru politicile de confidentialitate GDPR
- Crearea de adrese de email nelimitate cu terminatia site-ului.
- Instalare certificate SSL Gratuit
- Efectuarea de teste de conformitate la finalul proiectului pentru a ne asigura de buna functionalitate a site-ului.
DURATA DE EXECUTIE SITE DE PREZENTARE : Durata este relativa si depinde in mod direct de cat de repede ne sunt furnizate informatiile si continutul necesar pentru constructie de catre client, cat de aglomerata este perioada si complexitatea lucrarii dar in in medie durata de timp este intre 15 si 40 de zile lucratoare .
Atentie : Pagina destinata politicii GDPD precum “Cookies” si ”Pagina Prelucrare Date” este inclusa in pret
In cazul pachetului “Magazin Online” in suma de 3800 RON sunt garantate urmatoarele specificatii :
- Tema gratuita RESPONSIVE cu child ce suporta fara probleme platforma de comert.
- Structurarea meniului principal, a footerului si crearea paginilor necesare (aprox 10-15 pagini)
- Elaborarea unui carusel slider de 1-4 slide-uri pentru prima pagina
- Incarcarea si aranjarea corespunzatoare a logo-ului in pozitie si de instalare a faviconului
- Incarcarea cu continut text, imagini si videoclipuri frunizate de catre client
- Crearea de adrese nelimitate de e-mail profesionale cu terminatia domeniului
- Adaptarea pozelor, imaginilor si a textului primit de la client astfel incat sa se potriveasca intr-un mod armonios structurii temei folosite.
- Integrare retele de socializare (facebook,linkedin,etc),
- Instalarea unui modul de “call now” present pe fiecare pagina (doar pe varianta mobile)
- Configurare WooCommerce in functie de cerintele clientului si adaugarea de module aferente.
- Integrarea unui system de plata gen Stripe sau ceva personalizat furnizat de Banca.
- Adaugarea de 10 produse de test complet configurate.
- Aplicatie de Live Chat (facebook messenger sau tawk)
- Instalarea de aplicatie pop-up pentru politica de confidentialitate (cookies), pregatirea site-ului pentru politicile de confidentialitate GDPR
- Efectuarea de teste de conformitate la finalul proiectului pentru a ne asigura de buna functionalitate a site-ului.
- Instalare certificate SSL Gratuit
DURATA DE EXECUTIE MAGAZIN ONLINE : Durata este relativa si depinde in mod direct de cat de repede ne sunt furnizate informatiile si continutul necesar pentru constructie de catre client, cat de aglomerata este perioada si complexitatea lucrarii dar in in medie durata de timp este intre 30 si 60 de zile lucratoare .
Atentie : In urma finalizarii Magazinului Online clientul poate sa fie isi adminsitreze singur site-ul, sa incarce cu produse nou urmand exemplele deja configurate sau sa solicite un abonament lunar prin care ne vom ocupa noi de tot ce inseamna nevoile clientului.
In cazul pachetului “Abonament administrare site” in suma de 300 RON /site sunt garantate urmatoarele specificatii : Gazduirea fisierelor site-ului predate catre noi pe un server de mare viteza, efectuarea procedurii de transfer de pe gazduirea veche pe cea noua si restul de activitati aferente mutari. Scanarea imediata si perioadica a fisierelor in vederea prevenirii infectiilor cu virsuri (Malware s.a.) si atacurilor cibernetice, incarcarea si modificarea continutului text si imagini, adaugarea de pagini noi. Toti acesti termeni se aplica doar in cazul in care site-ul ce se doreste a fi luat in administrare este pe platforma Wordpress. In caz contrar se discuta cu reprezentatul firmei pentru solutionarea comenzii. Abonamentul se poate realiza pentru minim 6 luni.
METODE DE PLATA
Pentru orice web site de prezentare sau magazin online se va percepe un avans de 40% din valoare toatala a lucrarii. Odată ce plata avansului este confirmată se pot demara lucrările.
Plata pentru serviciile LR Grafica Publicitara se poate face prin transfer bancar in contul Banca Transilvania pe numele ROSOGA D.P. AURELIAN LIVIU cu Contul IBAN : RO51BTRLRONCRT0CE2862401
Metode alternative de plata : Cash, REVOLUT (nr tel : 0763690437) | Paypal : liviurosoga@gmail.com
ATENTIE :
Clientul este resposabil sa ofere logo-ul firmei!
Clientul este direct responsabil de punerea la dispoziția web designer-ului toate materialele legate de proiect (logo-ul firmei, text, imagini, poze, date de contact).
NU suntem responsabili de pozitia site-ului in motoarele de cautare! Acest aspect este influențat de o multitudine de factori externi si intra in categoria serviciilor de SEO (search engine optimization). Responsabilitatea noastra este de a realiza, conform ultimelor tehnici in materie de web design, un site functional, care sa serveasca cu succes cerintelor specificate in formularul de initiere a comenzii.
Site-urile construite de catre noi sunt doar in limba romana, pentru limbi straine aditionale se discuta la telefon cu un reprezentant. Configurarea modulului de WooCommerce in functie de nevoile clientului (in limita de flexibilitate tehnica a platformei)
La finalul proiectului clientului i se ofera accesul la pagina de administrare existand și posibilitatea negocierii unui abonament de administrare lunară. La cerere , clientul beneficiaza de o pregatire primara (intre 30 de min si 4 ore) in vederea utilizarii dar este total raspunzator pentru modificarile neautorizate a paginii de administrare.
In incheierea proiectului, atat prestatorul cat si clientul are obligatia de a semna procesul verbal de predare-primire pentru a marca finalizarea serviciilor solicitate prin comanda.
Termeni si conditii in cazul prestarii de servicii de concepere grafica si printare materiale publicitare
In vederea elaborării machetei de design, relația client - grafician este deosebit de importantă și trebuie tratată cu atenție și răbdare pentru ca rezultatul final să corespundă pe cât posibil cerințelor inițiale ale clientului. Odată achitat avansul se stabilește o întâlnire fizică sau virtuală între grafician și un reprezentant al clientului în vederea realizării machetei ce urmează a fi printată. Macheta este concepută în format vectorial (.crd,.eps,.pdf). Acest format este disponibil pentru client doar după achitarea întregii sume.
Clientul are responsabilitatea de a oferii o descriere cât mai completă pentru ceea ce iși dorește, precum și materiale grafice ajutătoare. Clientul trebuie să dea dovadă de un anume grad de flexibilitate și de înțelegere.
Graficianul are responsabilitatea de a urma specificațiile clientului dar și de a venii la întâmpinarea acestuia cu idei și sugestii. Graficianul are dreptul sa refuze anumite poze oferite de client în cazul în care nu corespund rezoluției necesere raportate la dimensiunea printului și de a-I oferii alternative.
Durata de timp pentru realizarea machetei nu este fixă, variând în funcție de complexitate, disponibilitatea clientului, reviziile cerute de către acesta și alți factori.
Pentru a se evita conflictele dintre informații și idei, recomandăm clientului să delege o singură persoană pentru a oferii indicații și care să lucreze în mod direct cu graficianul.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 300 de lei se percepe un avans de 40%. În cazul tirajelor mai mari, prețul se stabilește telefonic sau prin intermediul secțiunii de contact. Plata se face cash sau prin ordin de plată. Prețurile afișate includ TVA.
TIP: O buna parte din termenii si conditiile descrise mai sus, mai exact relatia - client designer se aplica si pentru serviciile de LOGO DESIGN)
Masurarea suprafetelor in vederea obtinetii dimesiunilor de printare se efectueaza de catre un consultant/agent LR Grafica Publicitara si Web design sau se comunica scris (SMS, WhatsUP. E-mail, Facebook Messenger) de catre client.
ATENȚIE: În momentul în care macheta este finalizată, clientul are OBLIGAȚIA de a verifica corectitudinea textului, eventuale greșeli gramaticale sau de aranjament. Odată dat bunul de tipar (ok-ul) de către client, toate greșelile descoperite ulterior sunt asumate de către acesta! De asemenea la fel stau lucrurile si in cazul comunicarii de dimensiuni sau masuratori gresite.
Conditii generale in care se pot returna banii clientului:
- prestatorul nu respecta durata de executie si nu isi justifica intarzierea.
- prestatorul nu respecta indicatiile si descrierea furniazata de client.
- se dovedeste prin materiale ca mai mult de 30% din lucrare nu este autentica.